RSS

Adek oh Adek

haaaaaai all!!!! ;)

mcm tajuk yg korang dh bace..lately mmg sll spend time ngan adek.SELALU okay!!!He's d one yg always teman tgk movie+shopping+makn2+pg pasar malm+n activity baru adelah pergi menonton bola togather2!!yg sll aku bsing kat fb tu babysit die n member die c shafik.tp klo dh smpi stadium they all lah yg jage aku kaaansll crowded n mcm2 orng ade.huhu

Adek jadi peneman setie lepas TRAGEDI2 yg sptt nye tlah berlaku,n its so scary.even adek pon jd saksi hakiki tragedi itu!! ;) adek hero konon nye.

Superb n sexy!!!awesome ;)

Kadang2 serius boriiinggg!!!huhu.so,kene baek2 ngan adek la kan...tgk movie.Aktiviti pertame kami lepas tragedy adalah menonton wayang!!TRANSFORMER!!kami penonton hari pertame!!!yeaaayy!!aku pon cuti sbb office ku di isytihar darurat kerana tragedi baling2 kaaaan, n adek plak monteng hari usahawan.

Aktiviti seterus nye....menonton Harimau Malaya VS Taipei.oh sngt semangaaaaat :) aku bukan tgk sngt pon,yg aku ingt aku leke ngan hp n terlepas tgk semue gol Malaysia!!hehehehe

AAAuumm!!

Then,di ikuti dgn bola lagi....Liverpool VS Harimau Malaya.ni pon punye lah raaamai orng.rimas.dh la aku ngan flu nye.Bukan aku tgk sngt pon.xkenal pon sape player,saje nak bejaln bawk adek.huhuh.Pk2 blik nyesal plak aku beli ticket mahal2 kan....pastu bukan aku tgk sngt pon,orng sorak aku tepok,orang bediri aku tepok tgn je.then layn cuci mate tgk2 amoi n mamat2 india handsome.hahhahah


Next aktiviti.....soon,tgk Harimau Malaya VS Singapore ;) oh cant wait this coming 28th.yehaaaaa!!!


*oh konon berangan nak tgk chelsea..tp adek kate player x best pon...so sedang di pertimbang kan :)



0 comments:

Post a Comment