RSS

Luahan Hati si GEMOK

Hye all....setelah ber minggu2.YE post ini untk kite.Aku adelah insan biasa yang mempunyai hati dan perasaan (ayat sadis dl kunun nye).Punyai tubuh yg cumil dan gumuk (size bj sy XL okay!!susah cari di kedai biase).Pernah di panggil dgn name2 yg kurang menyenang kan (gemok,boyot,plum,dugong,gemok mcm gajah,lemak lapis12 dan LAIN2!!)-->pernah korang alami?

Fine all!!aku x rase malu pon dgn caci hinaan dan pandangan keji korang tu.Malah aku rase bangge OKAY!BANGGE! ;)


Sekurang2 nye aku sexy ye,pakai ape pon nmpk sexy tau (statement xmalu,bior ler---ini untk memotivasi kan diri sy!),lemak2 aku ni membantu di saat korang sejuk dan aku panas (ini betul,xtipu.hahah),aku stil je boleh pakai itu dan ini,posing mengalah kan model (kunun nye...!-rujuk gambr di fb),aku stil happy dan x bermuram durje tau redah makan ape yg aku suke (tp ber ingt2 gak ni,kang dpt plak kencing manis n darah tinggi kan.huhu),nak blanje aku makn pon xrugi.hehehe,pp chubby aku ni bile senyum naeeekkk okay (ala2 ade chick bones kunun nye!)

Apa-apa pun....aku ambil semua ini positive.Mereka2 tegur untuk kebaikan jugak,cuma cara mereka SPEsial + SPECIAL (wa la weeeiii!!).Awal2 memang stress,malu,rase nak pg bt sedut lemak (mahal weiii skali sedut RM5k--ye!sy dah call pon klinik tu!)then klo btl2 ade jin Aladdin nak wish besok bgun tido body mcm Kim Kardashian!! (berangan la derrr~).

Hot sexy plus size model bebeeh!! 

Apa2 pun be POSITIVE!!bior ler orng nak ngate kamu mcm2!yg penting kamu appy!! TAK menyusah kan orng laen!!---ingt tau! =) 


0 comments:

Post a Comment